Beheer van incidenten

INCIDENTENBEHEER

Gebruik dit formulier om ons te informeren over een incident in een zending of product, een fout in een leveringsbon of factuur, behoefte aan technische bijstand etc……. en de betrokken afdeling neemt het zo snel mogelijk in behandeling.

Tevredenheid of terugbetaling

U heeft 15 dagen de tijd om elk product dat niet aan uw verwachtingen voldoet te retourneren, zonder dat u dit hoeft te rechtvaardigen.

Als het product dat u ontvangt niet aan uw verwachtingen voldoet, als u zich realiseert dat u een fout hebt gemaakt bij het bestellen of u ontdekt een defect aan het product, laat het ons dan weten en we zullen het vervangen of terugbetalen. U mag kiezen. Daarnaast zijn de transportkosten van deze wijzigingen of retouren voor onze rekening. 

Houd er rekening mee dat deze toezegging wordt ontwikkeld en beperkt door de Algemene Verkoopvoorwaarden.

Winkelwagen bewaren en offerte aanvragen

Om uw winkelwagen in uw persoonlijke account op te slaan of een offerte aan te vragen, logt u in of registreert u zich.

U hebt dan toegang tot uw opgeslagen winkelwagen wanneer u deze nodig hebt.

Als u wilt, kunt u de link naar uw winkelwagen kopiëren of doorsturen naar uw e-mailadres om de inhoud later op te halen.

De optie voor het aanvragen van een offerte is alleen beschikbaar voor geregistreerde gebruikers.
Log in of maak een account aan om deze functie te gebruiken.

Terug Winkelwagen bewaren en offerte aanvragen
Uw winkelwagen is opgeslagen in uw persoonlijke account.
Als u wenst, kunt u de link doorsturen naar uw e-mailadres om er later weer toegang tot te krijgen.
Uw winkelwagen link is succesvol verzonden